Herman is niet meer

Tags:  marketingStrategiePositionering

29 april

Vandaag raakte ik mijn oudste klant kwijt. Na bijna 16 jaar succesvol samenwerken verkocht Herman Tomesen zijn Uitvaartonderneming. Hij kiest verstandig: voor het goede leven met Ineke en de kinderen.

Ik ben trots op wat Herman bereikt heeft. Maar ook op wat we samen in de markt hebben gezet. Hij deed natuurlijk het meeste. Als onnavolgbare specialist op zijn vakgebied weet Herman precies hoe te zorgen voor een waardevol imago.

Herman is een man met lef. Niet in de laatste plaats omdat hij mij de rol gaf als zijn recalcitrante side-kick, de eigenzinnige marketingman die hem constant buiten zijn comfort zone hield.

We deden samen inspiratie op tijdens korte verblijven in Griekenland en Schotland en deelden daar, onder het genot van een alcoholische versnapering, onze ondernemerservaringen en vraagstukken.

Herman is dan misschien niet meer mijn klant, maar gelukkig houd ik er een goede vriend aan over.

Dank je wel Herman.

  TerugDeel dit item