Lukassen Tweewielers

Tags:  direct mailStrategiePositioneringadvertentiesmagazinewebsiteHuisstijl

Retailcommunicatie op zijn best. skerp fc ontwikkelde een zeer divers communicatieplan voor Lukassen Tweewielers met vestigingen in Wehl en Zevenaar. Meest succesvol en zeer opvallend is het door skerp fc bedachte concept voor de Borrelroute. Elk jaar op Hemelvaartsdag vertrekken zo’n 250 fietsers – mét goodiebag – voor een tocht langs mooie plaatsen in de Achterhoek. Onderweg genieten zij van een smakelijke tussenstop in Wehl. Dit geeft de fietsers meteen de gelegenheid om te checken of op hun trap-door-en-scoor voucher een prijs is gevallen. Momenteel wordt hard gewerkt aan een nieuw concept voor Lukassen Tweewielers. Zij verkopen onder de door skerp fc bedachte naam Zitten&Gaan Scootmobielen en rollators. De website: www.zittenengaan.nl

Ook ontwikkeld voor Lukassen Tweewielers

  Meer referentiesDeel dit item