Sales en marketing: klanten versieren

Tags:  StrategiePositionering

29 maart

– profileer, organiseer, articuleer –

Je kent het wel. Het was gezellig zoals het was. Als rasechte vrijgezel trok je je nergens iets van aan. Je vermaakte je met de mensen die je kende en bleef lekker hangen in je comfort zone. Videootje kijken, lekker gamen met vrienden of theeleuten bij vriendinnen. Oké, best fijn, maar je versierde er niets mee. En dat wist je. Toen kwam het: je wilde weer eens vet scoren, de lekkerste vis van de dag vangen. Vóelen dat iemand precies wilde hebben wat jij te bieden hebt. Verslavend, niet?

Zo leer je dat je niets versiert door binnen te blijven. Of door bij het dansen aan de zijkant te blijven staan. Wel door te profileren, organiseren en te articuleren: je target moet je zorgvuldig kiezen. Hem of haar uitnodigen voor dé perfecte date. En je bent bovenal duidelijk over wat je te bieden hebt. Succes verzekerd, hónderd %.

“je wilde weer eens vet scoren, de lekkerste vis van de dag vangen”

Beste ondernemer, zo gaat het dus ook met het versieren van klanten. Als je niet weet wie je wilt raken, in je comfort zone blijft en niet duidelijk bent over wat je te bieden hebt, dan wordt de kans zeer klein dat je écht scoort. Nihil om precies te zijn.

skerp fc durft te kiezen, gelegenheid te scheppen en kritisch te zijn. Een zinvolle discussie mag nooit verzanden in een waardeloos compromis. Niet als de kans er is raak te schieten, vet te scoren en populair te zijn onder je doelgroep. Dat doet skerp fc niet alleen voor zichzelf, maar als reclamebureau ook voor jouw bedrijf: wij trekken met onze sales en marketing concepten álles uit de kast om je ervan te overtuigen dat buiten kaders denken uitdraait op succes.

Wil jij weer eens ontdekken hoe jouw bedrijf in de markt kan liggen? Profileer, organiseer, articuleer en je weet het.

hylke meiners | 0314 65 00 90 | hylke@skerp.nl

skerp fc effectief eigenzinnig.

  TerugDeel dit item