Herman Tomesen Uitvaartverzorging

Tags:  direct mailStrategiePositioneringadvertentieswebsiteFolder

Hylke Meiners en Herman Tomesen gaan ver terug. Herman liet via skerp fc door de jaren heen diverse advertenties en folders ontwikkelen. Sinds 2009 bewaakt skerp fc de identiteit en huisstijl van het destijds gelanceerde merk Herman. Om Herman bij zijn doelgroep in beeld te houden werd een magazine ontwikkeld en worden (samen met Herman) zeer onderscheidende uitvaartconcepten bedacht zoals ‘meer dan koffie’ (luxe uitvaartarrangementen) en ‘zondermeerherman’ (no-nonsens uitvaartarrantement). Hylke Meiners vroeg Herman: tot de dood ons scheidt?

Herman Tomesen: “het is moeilijk om via marketing onze gevoelens duidelijk aan onze doelgroep over te brengen. Wij zijn hierin als organisatie kwetsbaar. skerp fc gaat hier, al levert het soms functionele discussies op, professioneel mee om. Dat geeft mij een prettig en veilig gevoel. Maar tot de dood ons scheidt? Skerp fc moet natuurlijk wel scherp blijven. Bovendien hoop ik met pensioen te gaan voordat het einde daar is.” Website: www.hermantomesen.nl.

Ook ontwikkeld voor Herman Tomesen Uitvaartverzorging

4 4 4 4 4
  Meer referentiesDeel dit item