Methode

verrassingseffect

Daar leeft skerp fc van. Je vraagt skerp fc om een folder te ontwikkelen en je krijgt een retorische vraag toegeschoven: ‘waaróm wil je een folder?’ Zoiets doet skerp fc niet alleen om de recalcitrantste van de klas te zijn. skerp fc is juist opbouwend kritisch als het gaat om sterke marketing en wil samen met jou bekijken wat jij je doelgroep nu écht te vertellen hebt.

onderscheidend vermogen

Als dat nodig is, kijkt skerp fc naar de positionering van je bedrijf, naar je boodschap en belangrijker nog: naar onderscheidend vermogen. Heeft jouw merk of de specifieke dienst die je aanbiedt niets wat de concurrent niet heeft, vergeet het dan maar. Dan moeten er eerst plannen worden gemaakt. Geen vuistdik rapport, maar gewoon een aantal A4-tjes. Marketing hoeft niet gepaard te gaan met een hoop bla bla.

“Als je zo’n licht recalcitrante jongen van een reclamebureau ontmoet weet je nooit precies wat je te wachten staat”

klantprofielen

Zodra alles op een rij is gezet, heb je ontdekt waar voor jouw bedrijf de kracht ligt. Daar zoek je samen met skerp fc de juiste klantprofielen bij en je past je boodschap aan op het sentiment van jouw doelgroep.

creatieve verpakking

De verpakking is vervolgens van belang, wat straalt je bedrijf of merk uit? En hoe kun je je imago een boost geven? Daar heb je skerp fc voor: doordachte positionering, verrassende creatieve concepten en krachtige vormgeving, altijd op tijd en perfect gecoördineerd.

 

skerp fc effectief eigenzinnig.